VZW ELA

vzwela

In 2010 richtte de ex-leiding van Scouts Inderdaad Assent de vzw Ex Leiding Assent (ELA) op met het oog op de algemene ondersteuning van de scouts, maar ook en voornamelijk voor het bouwen van een nieuw scoutslokaal. Voor een leuke voorstelling van de ELA samen met enkele foto’s, klik hier

Na de jarenlange administratieve en financiële voorbereidingen werd in 2016 het nieuwe scoutslokaal gebouwd. Het nieuwe scoutslokaal staat er nu, maar af is het nog niet. Via de jaarlijkse spaghettidag (maart) en BBQ (september) van ELA en het mosselfeest van de scouts proberen we nog steeds centjes in het laatje te brengen. Met deze centjes willen we het scoutslokaal geleidelijk aan inrichten naar de noden en behoeften van de scouts en het onderhoud er van garanderen.

Naast onze eigen financiering werd de bouw voornamelijk mogelijk gemaakt dankzij onze sponsors, de gemeente Bekkevoort en Europa die we bij deze nog eens hartelijk willen bedanken. Op deze site kan u een toelichting vinden over de Leaderwerking Hageland+ (subsidie) en onze sponsors.

Zin om ons eens een keertje te komen helpen?
Spreek ons zeker aan of vul het onderstaande formulier in.
Klik hier

Vzw Ex Leiding Assent staat ook in voor de verhuur van het lokaal. Meer info kan u vinden op de pagina “verhuur”