Terugtrekken lid- en kampgelden

Om een deel van het inschrijvingsgeld, weekendgeld en/of kampgeld voor je kind terugbetaald te krijgen, voorziet het ziekenfonds waarbij je bent aangesloten een formulier.

Om het administratieve werk voor ons te beperken, vragen wij wel om deze formulieren zelf zo volledig mogelijk in te vullen én om ons deze te bezorgen voor oktober. Je kan deze papieren bezorgen aan iemand van de leiding of deponeren in onze brievenbus ‘12’ in de Dorpsstraat in Assent. Wij proberen deze formulieren dan zo snel mogelijk te verwerken en terug te bezorgen.

Voor kinderen jonger dan 12 jaar kunnen ouders de kosten voor ‘deelname aan ‘jeugdwerkactiviteiten’ op hun belastingsbrief van het volgende jaar inbrengen. Voor meer informatie wat dit betreft neem je best contact op met Lotte Salien van de groepsleiding of via mail (groepsleiding@scoutsassent.be). Bezoek zeker ook eens onderstaande link om meer te weten te komen hierover.